Zell am See Kaprun live webcam Ski Map Kitzsteinhorn Glacier

Google Maps: Kaprun, Austria
Ghetarul Kitzsteinhorn, unic in Salzburg avand in vedere diversitatea peisajului si a conditiilor deosebite pentru ski (20 de instalatii de cablu si o telecabina care urca pana la 3.029 m), atrage tot timpul anului schiori din toate colturile lumii fiind unul din principalele obiective turistice ale Austriei.

Statiunea montana Kaprun, parte a regiunii "Europa Sportregion", una dintre cele mai renumite regiuni de ski din Austria ce contine 3 statiuni apropiate, independente: Zell am See, Kaprun si ghetarul Kitzsteinhorn, este situata chiar la poalele ghetarului Kitzsteinhorn, detinand aproximativ 130 km de teren schiabil cu partii variate si instalatii moderne de cablu pentru transport.

Harta partiilor de schi Zell am See - Kaprun
Piste map of Kitzsteinhorn Glacier Ski Area



Webcam Live Zell am See-Kaprun, Austria.
panoramic view over the one of Europe's most famous ski area



source: www.foto-webcam.eu